Dagen

Hejhej!
Idag skrittade jag som sagt ut på London i solen. Tränsade i hagen och satt upp utanför, barbacka alltså :) Super mysigt att skritta barbacka i den öppna skogen och solen sken på en, är inte det livet?!
Skrittade iaf längst kraftledningen och bort emot sommarhagarna men det var för djup snö för att rida runt hela så vända tillbaka och red istället mot slingan och tog något varv där. Sedan fick han gå ut naken i hagen igen :)
Jag var även duktig och städade mitt skåp, hittade en hel del grejer jag inte ens visste att jag hade och det var en hel del skräp överallt, haha. Så det behövdes ;)
Sedan höll jag Alex sällskap och hjälpte henne att mocka.

Imorgon är det ju Pay and Jump och jag ser verkligen fram emot det, jag ska försöka att verkligen vara tuff mot honom imorgon, vilket antagligen borde funka eftersom det nu är varmare och jag antagligen inte kommer att förfrysa benen. Behöver inte heller gå upp lika tidigt och jag måste säga att eftersom det inte är lokalt så kommer jag nog inte känna mig lika nervös, det är ju trots allt mer träningtävling.

Nu ska jag hoppa in i duschen men bjuder på lite bilder först.
Photoshop ville inte sammarbeta efter en stund så fler bilder kommer sen.

London<3

London<3

Jag och Sanny :)


Kommentarer
Mina

Superfina bilder :D

2010-03-13 @ 22:53:23
URL: http://femgangare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0