Dagen

Hejhej!
Kom hem från stallet för en stund sedan och har hunnit äta middag ^^
Intaget gick ganska fort, det är blött och halt överallt bara och det börjar bli lite lerigt på vissa ställen, men bara våren kommer så överlever jag! Tänk vad surt om det skulle bli iskallt och börja snöa sen igen :/ Men risken är nog inte så stor.
Sedan kom iaf en tjej och provred, jag fick "visa upp" honom först, gick väl sådär. Amanda tränade dressyrprogram på större delen av ridhuset så London gick och spände sig lite på den delen där man kunde rida själv. Men sedan fick tjejen rida och det gick väl bra :) London ska alltid krångla när någon rider första gången, "leka" lite extra seg och sådär men man får ju inte ge upp ;) Så får se om hon ska komma tillbaka och prova en gång till.
Nu ska jag påbörja några inlägg specialgjorda för er läsare ;)

Kram, Tove


Kommentarer
Alexandra

Hihi, fin blogg du har (:



Jag vill gärna komma tillbaka :) London var ju lite busig sådär men han var ändå rolig att rida.



// Alexandra

2010-03-19 @ 23:26:58
URL: http://alexandrasmening.blogg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0