Today

Min rygg gör ont-ont-ont :o
Det var ingen höjdare att mocka säger jag bara, men jag lyckades i alla fall. Fixade sedan fodret och sedan tog vi en promenad till ängen bakom ridhuset bredvid en av sommarhagarna och jag satt och läste medan han fick beta, fast han var mer intresserad av att titta på allt runtomkring än att äta ;p Men sedan efter kanske en halvtimme gick vi tillbaka och då stod jag ute och borstade honom, vilket inte heller var någon höjdare, och sedan hade vi intag. Trodde seriöst att jag skulle tuppa av men det gjorde jag som tur var inte, plockade även 2 kg gräs till honom också som han fick (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0