Svar

Postat av: Anonym
hej, ditt stall verkar vara ett toppen stall. Jag letar efter stallplats i vallentuna. Är det dyrt att stå på Grana? är det ett kollektivstall? Tacksam för svar

Hej! Kul att du tycker så, jag trivs verkligen jätte bra på Grana! Vi har bra träningsmöjligheter och bra stall- och hästkompisar. Jag vill inte gå ut med några priser här på bloggen men jag tycker det är helt okej hyra, inte dyrt men förstås inte superbilligt. Man kan få ner hyran genom att ta extra pass, vilket vi gör. Det är väl typ ett kollektivstall, man har en till två fasta fodringar i månaden och då bara under helgerna :) Vill du veta något mer får du säga till!
Boxen bredvid London är ledig nu, eftersom hans bästa kompis har flyttat :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0