Sommarlov nästa!

Idag är det skolavslutning, mycket skönt!
Börjar inte förrän elva men regnet håller mig vaken så nu har jag goooott om tid att göra mig iordning. Åh vad skönt det ska bli med sommarlov, hästsommar <3 Ordentliga sommarplaner kommer ni få senare (:

Köpte en klänning igår men hittade en mamma beställde förra året i garderoben, visste inte ens att jag hade den x) Så den ska jag ha ;p Får se om vi lämnar tillbaka den andra. Kanske kommer bild sen när jag är klar ;p

Glada sommarhälsningar
Tove & London


Kommentarer
Tessan

VISA BILD PÅ KLÄNNIGARNA MUPPIS :D:D:D:D<3

2010-06-11 @ 10:24:24
URL: http://hollkefften.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0