SL snack...

Hihi. Jag tycker faktiskt att SL för en gångs skull har gjort något bra, iaf för mig och mina stallkompisars del. Nu under sommaren kommer bussen gå från stallet en gång i halvtimmen fram till 21.20 och efter det en gång i timmen, innan har det varit fram till 19.00 och då har det varit en paus på 1,5 timme så man får typ vänta super länge om man missar den vid sju... Så det tyckte jag var bra gjort av SL!
Men en rolig grej också, på en skylt längst fram i bussen stod det "Vi som älskar hästar sitter längst bak", haha. Fast jag åker aldrig buss i ridkläder så det spelar ingen roll.
Babbel som SL som jag för övrigt avskyr pga alla förseningar, och så alla motorstopp nu under sommaren (hände idag också, fast nu fick dem igång den), och klagomål över snön under vintern. Hallå?! Vi bor i sverige, det kan vara både varmt och kallt, inte bara ett mellanting....

Drar till stallet senare och London är väl hyperpigg så blir nog lite ute och sen på banan, känner mig faktiskt ganska taggad att rida trots värmen ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0