Sjukhusbesöket

Vi var framme vid sjukhuset vid halv åtta och då fick jag massa bedövningsplåster, i båda armvecken och så på ryggen. Som tur var fick jag ett eget rum så låg och titta på tv (de hade stor plattv ;p det var bra) och läste :)
Sedan kom läkaren och snacka lite och visade typ hur jag skulle göra när jag låg på bänken sen och sen vid halv nio (vi fick komma in tidigare, skönt) så rullade vi iväg med sängen och jag envisades med att gå :P Sedan fick jag lägga mig ner. Som tur var hade mamma lyckats övertala dem att jag skulle få lustgas så jag blev typ helt borta och det kändes som om jag typ drömde och allt bara upprepades i mitt huvud. Det var riiiiktigt skumt. Men jag kände typ sticket från nålen lite grann men eftersom jag var helt borta kändes det som när man tar vanlig spruta (och som tur är jag ju inte spruträdd). Och sedan tog dem bort lustgasen och jag kände mig helt groggy ;p och så tog dem massa blodprov efter också och eftersom jag fortfarande var lite borta så kände jag ingenting då heller :P Men sedan rullade de tillbaka mig till rummet och så fick jag glass och saft :D Låg och tittade på hästhoppningen som var på Eurosport och läste lite, men sedan blev jag kissnödig och jag fick egentligen inte resa på mig förrän efter två timmar men fick göra det efter en så att jag kunde gå på toa och sen la jag mig igen, haha. Sedan fick jag lunch där och sen åkte vi hem :P

Det blev långt :o Men ni får ju läsa om ni vill ;)


Kommentarer
Jennifer

Vad har hänt? :(

2010-06-03 @ 16:37:53
URL: http://sternlind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0