Ridpass & sjukhusbesök

Hejhej!
Red ut med Jojjo idag. På andra sidan vägen, go-kart rundan. London var trött av värmen så orkade inte käfta emot antar jag utan var väldigt sammarbetsvillig större delen av ritten. Rejsade lite på hemvägen och London blev helt tokig. Fattar inte att hans ben håller! :o Men han var duktig i alla fall.
Sen åkte vi till sjukhuset för att kolla min haka... Läkaren trodde att det var en infektion så nu går jag på pencilin. Super kul *inte*. Men fick iaf tabletter den här gången, sist var det flytande och det smakade pyton. Så ska äta det i tio dagar. Kanske därför jag känt mig så trött och hängig senaste dagarna... Så hoppas det blir bättre nu, känns som om jag håller på att få feber nu också...

Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0