Pay and Jump - Runsten

60 cm - 4 fel - en rivning
Hur stark och pigg som helst, kan säga att han var HET! Rev andra hindret som var ett räcke, han blev typ skit sur på sig själv för det x) Så sen hoppade han fint. I kombinationen (nr 4) stod typ en funktionär snett framför hindret och London blev rädd för henne men fick i alla fall över honom, gjorde ett kråkhopp så jag red resten av banan utan stigbyglar x), i sånna lägen måste han helt enkelt lite på mig <3 Hoppade helt klockrent resten men kan säga att det gick ALLDELES för fort, galoppera runt typ hela banan ett varv innan jag fick stopp på hnm ;s

Nr 3

Nr 6

Nr 9

70 cm - 0 fel - Clear round
Här var han riktigt fin! Låg fortfarande på väldigt mycket men hoppade bättre, eftersom det var lite högre så tog han i lite mer, fast en del språng blev ändå lite flacka. I kombinationen blev det jätte trångt för honom men hoppade i alla fall, även i sånna lägen måste han lita på mig ;) Men han var jätte fin, lite lugnare tempo här men svarade ändå bra framåt vilket är positivt! Jätte duktiga kille. Blev en rosett där då :)

Den här bilden gillas mycket! Nr 4.

Jätte nöjd med dagen! Inte ett enda stopp, fina pojke <3
Och idag hade vi lika gärna kunnat hoppa 1m för han har ju aldrig haft något problem med höjden, det är bara hans (och mitt) självförtroende som inte alltid är på topp ;p Men det här gjorde gott! Verkligen nyttigt att bara åka iväg på något lägre för skojs skull ibland. Och tio centimeter högre klarar vi utan problem, samma på tjugo (:
Finns fler bilder men orkar inte fixa med det just nu ;p



Kommentarer
Mina

Jättefina bilder :D

2010-07-04 @ 15:25:32
URL: http://minacoxner.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0