I skolan

Sitter just nu i skolan, har egentligen Fysik men har ingenting att göra ju ;o
Jag är lite sur på min lärare, för i fredags bytte han lösenord så att de skulle kunna skicka någon gruppuppgift från min data till de andra i min grupp och sen sa han att det nya var mitt namn (tove) och sedan 123, och jag provade typ tusen gånger och det funkade inte. Men så visade det sig att han skrivit med W >.< Så då blev jag suuur.
Två lektioner kvar och sedan sluuuuutar vi :D för dagen iaf. jag vill ha sommarlov.

Idag ska jag rida ut med Veronica på Blaize, det blir kul :) Barbacka i skogen tror jag :P

Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0