Hejhej!

Idag har jag vart borta hela dagen!
Det var final i Div II dressyr så jag var med Frida i Botkyrka :)
Finalen gick i en LA:4 med tre domare! Det var riktigt spännande att vara där och titta! Fina hästar men överlag inga riktiga höjdar poäng. Det var intressant att se Fridas tre protokoll efter, det var riktigt stor skillnad mellan poängen, av ena domaren fick hon 61,22%, andra 65,?? och sista c.a 68%, så det var stor skillnad, han som gav henne 68% ville ha henne som vinnare för i slutet ledde hon om man hade räknat hans poäng. Men hon avslutade som femma (sammanlagt 64,80%) så fick i alla fall en grön rosett, plakett och ett schabrak :)
Jag tror att jag får se till att ta mod till mig för att starta första lokala dressyren till hösten... Fast det blir en LC:2 isåfall, det programmet är lätt och bra.

Fotade en del, men minnet tog förstås slut ;p Men kommer lite bilder!
Efteråt, tillbaka i stallet, mockade jag ur boxen, tog bort alla saker som satt på och sopade rent. Imorgon är det stallstädning så då ska allt högtrycktvättas!
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0