God morgon!

Jag tog mig en lite längre sovmorgon idag så vaknade för drygt en halvtimme sen, det var skönt att verkligen få sova ut! Och så skönt att vi får göra det i ett par månader nu! Men vad är det för sommarväder vi har fått?! Det har varit mörka moln och regn sen i fredags nu, det är väl inget sommarlovsväder? Men typiskt svensk sommar ;p
Den här veckan kommer ni inte få något direkt ridschema för imorgon får London besök av en equiterapeut :) Vill kolla igenom honom lite och se att allt är bra.
Idag blir det nog att trimma lite, i ridhuset förmodligen eftersom ridbanan är ganska blöt nu eftersom det regnar hela tiden -.-

Nu sitter jag fast här hemma ett bra tag till, mamma jobbar så jag måste passa lillebror eftersom hans fritids är stängt.

Puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0