Galet varmt idag!

Var verkligen galet varmt idag!
Skulle egentligen åkt in till Väsby och gått runt där med Alex men vi bestämde oss för att dra till Rösjön istället, bada typ på en gång för att det var så varmt och sedan snacka vi en massa, köpte glass och sen tänkte vi bada en gång till men vi orkade inte x) Så istället åkte vi hem men bussen fick motorstopp och gick inte att starta så busschaufören sa att vi skulle vänta på nästa buss men det var sista bussen som gick dit jag bor... Så vi gick hem till Angela ist och var där en liten stund innan mamma kom och hämta mig.
Var i stallet en stund nu på kvällen, hade tänkt skritta men jag var så trött efter den här galet varma dagen så orkade inte, men London fick lite käk och så kollade jag igenom honom. Underbara fina ponny som är så söt hela tiden <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0