Framöver

Idag fick London vila igen, har lite dåligt samvete eftersom han vilat så mycket nu senaste tiden men samtidigt tror jag att han tycker det är ganska skönt. Det har varit så mycket träningar och tävlingar på senaste tiden (vilket det är kommande vecka tisdag-onsdag oxå) så han är nog lite trött på det kan jag tänka mig.
Så fram över ser det ut ungefär såhär:
Nästa vecka (23) så är det dressyrträning tisdag, fälttävlan onsdag.
Sedan tar vi en paus från hoppningen, något lätt markarbetespass kanske men annars koncentrera mest på att rida ut i skogen och ha roligt.
I slutet av juni blir det nog Pay and jump på Runsten men tänkte då starta ganska lågt, bara för att få in en bra känsla och komma runt bra, och så ska jag inte alls tänka på höjden. Det blir antingen 60 & 70 (mega lågt x) eller 70 och 80, det beror lite på :P
Sedan blir det nog en lokal på Järfälla i början av juli.
Sedan träningsläger i orsa i en vecka, sedan ev. meeting i Avesta två dagar.
Så ser det väl ungefär ut framöver ;p

Kram, Tove


Älskar Bart på den här bilden (a)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0