Fina ponny <3

Tog in London vid två så att han skulle få stå inne och vila lite eftersom Helena skulle komma vid tre men sen ringde mamma och sa att hon skulle komma efter fyra för att hon glömt sina grejer hemma så vid halv fyra släppte vi ut London och X-file på ridbanan där de fick gå runt en stund medan vi väntade. X-file ville ha uppmärksamhet från London men han ignorerade henne, men när de väl pussade på varandra så skrek de till lite som vanligt ;p de är busiga hästar. X-file var väldigt intresserad av Londons ben också x)

Men sen kom hon och då fick London stå i gången, hon kollade igenom honom och sa att han var jättefin (:D) och sådär men att han var pytte-pytte lite sne i bäckenet men det var inget som spelade så stor roll så hon frågade om jag tyckte att hon skulle fixa och jag sa jag så då fick han ha på värmetäcke ett tag och sedan knäckte och tryckte hon lite och så fick han lite akupunktur också ^^ London var jätte duktig, blev lite otålig mot slutet men jag trodde han skulle vara lika jobbig som när han får massage men han skötte sig ändå bra :) Och så knäckte hon lite i nacken också och London var jätte glad efter ;p Så knallade ned med honom till hagen och släppte ut honom med regntäcket :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0