Ett helt år med älsklingen <3

Idag ska jag rida ut med Frida på andra sidan vägen, i det härliga vädret :)
Idag har jag faktiskt haft London i ett helt år! Det är helt sjukt hur snabbt tiden har gått... Med skador, fram och motgångar osv ;p Det sägs ju att det tar ett år att hitta alla knappar så nu får vi se till att nolla alla tävlingar framöver (vilket inte borde vara så svårt om min plan funkar ;>)

Jag måste ju berätta om den lilla "överaskningen" från i tisdags, väääldigt försenat men bättre sent än aldrig, right?
Jo, det är så att vi faktiskt har köpt en egen transport :D :D Super glad är jag, så himla skönt att kunna åka lite mer när man själv vill, och att ha ifall det händer något. Och så ska mamma lära sig köra, får se hur det går x) Igår tvättade vi rent hela transporten och den blev jätte ren och fin, idag ska pappa bara kolla lite lampor och fixa dörren fram sen är den i perfekt skick :)
Vi köpte då den begagnad, en Värmlandsvagnen från -00 men den har bara gått i trafik sen -02. Bra skick, välvårdad och fräsch. Så nu har London fått sitt alldeles egna släp. Super skönt blir det när vi åker till Orsa så jag har någonstans att ha allting (:
Det får väl vara Londons och min ett års present också ;)

Här är alltså vårt nya släp, bilden är från annonsen :)


Kommentarer
Sara

Vi har också den transporten!:D

2010-06-06 @ 12:09:37
URL: http://hastbloggeen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0