^^

God morgon!
Är det inte konstigt att jag är så trött nu under sommarlovet, när jag får sova så gott som hur mycket jag vill? Typiskt mig att aldrig bli riktigt pigg ;p Känner mig inte så taggad på att rida, håller väl på att bli sjuk, sen tycker jag synd om min stackars haka som ser helt hemsk ut :o Hade ett myggbett där som jag kliade sönder flera gånger (typiskt mig!) och sen har jag haft plåster på för att jag inte ska klia sönder det mer men då har jag fått stora feta utslag av plåstret istället och det vill inte läka! Skulle inte förvåna mig om jag måste äta pencilin för det här.. För två år sedan fick jag äta det tre ggr om dagen i tio dagar för ett pytte litet sår på knäet jag fått när jag badat ;o Äh, håller tummarna att det blir bra ;) Haha, beklagar mig lite för mycket här va :o

Kram ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0