Dålig uppdatering


Ignorera mitt vackra smile ^^
P&J idag, ponnyn var jätte duktig, skriver mer om det sen.
Ursäkta den EXTREMT dåliga uppdateringen men har haft fullt upp nu under helgen, först midsommar med släkten, igår var det fullt upp i stallet med att torva, fixa vatten, mat osv till tre hästar och sedan ta in dem, rida en, packa allt osv osv.. Det tog ett tag. Plus att jag är vääldigt hängig av Pencilinet (påminner mig om att jag måste ta det nu!) Men det ska bli bättre, men nu under sommaren kanske det inte blir riktigt så mycket uppdatering som jag skulle önska, men jag uppdaterar när jag orkar och har lust, och förstås om det hänt något speciellt!
Nu ska jag försöka få i mig pencilin och sedan blir det mer update om dagen.
Puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0