Dagens ridpass

Idag red vi ett enkelt pass nere på slingan tillsammans med Frida på Lilla D :)
Vi började med att skritta ett tag och sedan travade vi i båda varven också.
London kändes lite stel och bångstyrig som han alltid gör efter vila men annars var det okej.
Han var ganska irriterad på insekterna och sådär men så blir det ju.
Så det blev bara skritt och trav idag så han kommer väl vara en bomb imorgon men det gör ju inte så mycket, det är rätt kul ;p

Ah! Sedan har vi gjort en rolig grej också :D Vad får ni veta senare, antagligen på torsdag för hinner nog inte skriva ner allt imorgon ;p Det är en bra sak i alla fall :D :D :D Jag vill berätta men jag ska göra ett inlägg kopplat till det samtidigt ;)

Det blir min sista skoldag för veckan imorgon för på torsdag ska jag in på sjukhus och sticka en dum nål i ryggen >.< Jag kommer dööööö. Så jag ska vara på sjukhuset hela dagen och sedan på fredag är jag också hemma för att vila upp mig... Jag vill rida :O Men det är tur att vi matchade ihop det med när jag har medryttare i alla fall och så får vi se om jag mår tillräckligt bra för att rida lite lugnt på fredag...

Kram, Tove


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0