Söndag 18 juli

FM:
Elsa
(Tusses dotter) red London :) Hon tyckte att han var jätte fin och jag tyckte hon red honom bra :)

EM:
Hoppade.
Först derby och där var London jätte fin, hoppade klockrent över allting, björkhindret, banken, vattengraven och pullverman :)
Sen hoppade vi in och ut från ridbanan, in gick bra men ut tyckte han var lite konstigt, men övertalade honom i alla fall :) Sedan fortsatte jag och en annan tjej att hoppa bana, först gick det jätte bra, sen gick det lite halvbra då jag typ inte kunde andas??? Det var jätte varmt och dammigt på ridbanan och det kändes som om halsen typ började tjockna, jätte läskigt känsla... Men försökte i alla fall lite till men då blev det ju bara fel så knäckte till nacken istället. (Och för er som inte redan vet så har jag en lättare wiplash-skada, dvs mina kotor i nacken flyttar sig ibland så jag får jätte ont och det påverkar både axlar och rygg också) Så jag fick sitta av och då kunde jag varken andas eller typ räta på ryggen för att det gjorde så ont >.< Men Jojjo fick sitta upp och hoppa igenom det sista och så fick jag gå upp och vila.
Marlene som jag red för i torsdags är som tur kiropraktor så hon fick behandla mig och hon sa att det knappt gick att få bort så det var ordentligt... Gjorde ont som fan, lite bättre efter men så tog jag tempen så hade feber också??? Konstig kväll... Var helt däckad sen, låg och sov nästan hela kvällen...

Guldmedalj till er som orkade läsa!

Hoppar vattengraven :) ignorera min dåliga sits

Hoppade så himla fint tills jag började må dåligt, flög över alla hinder som låg på 110 <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0