Falsterbo shopping (:


Blev ju förstås en massa shoppning nu när man var på mässan ;p
                 
Borste, ryktväska & hovrats                             Hackamore                    
                  
  Tidningar                                                      Stallboken och boken "Hästhoppning"
                  
Fodertavla och FHS rosett                            Tömkörningsgjord & solglasögon ;p
                                                            (Mina gick sönder så var tvungen att köpa nya)

Hittade inga snygga tävlingsset, eller visst fanns det snygga, men inget sånt där WOW liksom, inte ett enda i ljusgrönt! Men har bestämt att när vi åker till Kina ska jag ta med mig det shabraket och huvan som sitter bäst så ska de få sy upp i två olika färger, då kan jag få det som jag vill och antagligen ganska billigt ;p



Kommentarer
Sara Jansson

Kul med shopping :D



sv; Aha :) världen är bra liten hihi ^^

2010-07-12 @ 21:58:09
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0