Alldeles för varmt för min smak...

Jag tycker att det är alldeles för varmt ute nu...
Hade ingen ork att rida idag, ville egentligen göra det men när det är så här varmt blir jag bara irriterad på allt ;p Och jag får väl klaga på pencilinet också (sista dagen idag, yey!). Men London fick faktiskt stå inne idag, han blir så trött och framförallt varm/svettig ute och då får han stå inne lite under dagen och vara ute under natten istället, går ju lika bra :)
Vi ska nu även utöka hagen med en bit som har jätte fint och mycket gräs. Betet har typ redan tagit slut i våran hage (värmen gör det ju inte mycket bättre) ;/ Så det blir bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0