Uteritt med knas pownin!

Måste börja med att säga att jag är på himla bra humör! Vet faktiskt inte riktigt varför men jag är helt enkelt det ;p
Pappa körde mig till stallet vid elva, mockade och tog sedan in pållen. Borstade, kratsa hovarna, sadla och tränsa och sedan red vi över vägen. Skrittade till grusvägarna och där började vi trava, London var lite små seg o sådär. Travade första raksträckan och galopperade sedan, lugn och fin (: Växlade lite mellan trav och galopp och red sedan över åkern vid gokartbanan och upp i skogen där, han arbetade på bra och bjöd fint i skritten, gick i hyfsad form och kändes bra. Sedan travade vi o galopperade vi på vägen hem och då var han betydligt mycket piggare, crazy :'o Men det gick bättre än sist vi red ut tillsammans i alla fall. Och så måste jag säga att under den lilla sträckan mellan vägen och grusvägarna har vi aldrig mött så mycket bilar, alla måste ju ha kommit på samma gång .. konstigt.. Väl tillbaka i stallet släppte jag ut London, gjorde iordning fodret och åkte sedan kommunalt hem (: Har inga speciella planer för kvällen men har uttag imorgon så det blir nog ändå att gå och lägga sig tidigt.. ;p

Kram, Tove


Stallhunden, Oliver ^^,


Kommentarer
nicki

gud vad söt <333

2010-01-26 @ 08:23:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0