Redan skoltrött...

Jag är helt klart redan skoltrött, skolan är dum.. Egentligen har jag inget emot att gå till skolan, jag gillar att lära mig saker men varför dessa tidiga morgonar? Och så långa dagar också.. Vi borde gå från 9-14 varje dag, det skulle vara helt lagom.
Men nu över till dagens ridning! Sofia var super duper gullig och hjälpte mig att fixa, hade både London och Hebbe. Sedan begav vi oss ned till ridhuset med båda pållarna, jag började att rida Hebbe lite samtidigt som Sofia red London. Lite lugnt i skritt och trav för oss båda och sedan satt jag upp på London och Sofia (<3) ledde runt Hebbe. Red bara en kortis på honom så att han skulle få motionera lite grann och sedan gick vi tillbaka upp till stallet.
Det är faktiskt väldigt bra att rida andras hästar, man lär sig uppskatta sin egen mer för oftast så är det något som är bättre med ens egen häst än den andras.. Så ett riktigt bra tips till er som börjar tro att era hästar är... jobbiga på ett eller annat sätt..

Har inte så mycket att blogga om så ni söta läsare får gärna komma med tips!



Kommentarer
sofia

Men det va ju roligt :) Hihi, vi får hitta på något någon gång :D<3

2010-01-16 @ 10:45:09
URL: http://sofjaoh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0