Planer för morgondagen.

Mina planer för imorgon har ändrats en del, planen var ju att åka till Lyckås på förmiddagen men nu har vi bestämt så att mamma åker dit (hon ska ändå till haninge) och köper det tränset jag vill ha (betyder tyvärr att jag inte kan kika på annat...). Innan hon åker så skjutsar hon mig till stallet, ska rida ut med Frida & Amanda. Inget kul att rida ut själv så annars hade det nog blivit ridhuset... Det blir nog ingen hoppning på söndag för mamma el. pappa orkar inte vara med men ska nog vara med på hoppträningen för Eva på onsdag ist!

Ush, nu till världens sämsta! Skolan börjar på måndag. Jag vill inte! En veckas längre lov skulle jag behöva så att allt hinns med ;/ Har ju inte hunnit tolka! Men är snön kvar nästa helg kanske jag ska ta och göra det? Men planerar ju att löshoppa med Emma då.. det här är komplicerat.. Jag får komma på en lösning helt enkelt!

Jag vet att ni läsare hellre läser en blogg med bilder, precis som att jag hellre skriver en blogg med kommentarer, så sätt fart och kommentera nu ni underbara varelser kallade läsare!


Kommentarer
Malin

Tack men det är en ridskole häst!!

Har du en egen häst???

2010-01-09 @ 09:50:59
URL: http://coolamalinbloggse.blogg.se/
STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen. Vinn en ridhjälm!

SV: jag sitter jättebra i sadeln med mina thermobrallor. glider inte alls. Tror det gäller att hitta de "rätta" thermobrallorna.

2010-01-09 @ 13:59:17
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0