Med sarah

Hejhej!
Sarah och jag gav oss in på att gå ner till Ica för jag ville ha choklad & cola (a) Sonya fick följa med, Sarahs hund alltså. Det var svinkallt såklart men vi klarade oss hela vägen till Ica och sen gick vi tillbaka och var såklart genom frusna när vi lämnat Sonya och sedan gått hem till mig.
Vi provade faktiskt att doppa mjölkchokladen i varm kolasås och det var riktigt riktigt gott!
Nu sitter vi och tittar på Blåsningen, så himla bra, haha! Älskar sånna där serier där folk gör bort sig, fast min största favorit är såklart Americas Funniest home videos :D
Nu sitter jag ju i vårat lilla tv-rum (aka mysrummet) på nedervåningen dit vi har flyttat ner datan och min säng. Undrar om jag kommer kunna sova inatt, läskigt att sova på nedervåningen..

Nu börjar Blåsningen igen så nu får det räcka för idag, har skit ont i halsen så vet för tusan inte hur det blir med skolan imorgon.

Kram, Tove


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0