Kvällen..

Åkte till Kista vid fem för att hämta ut biljetterna och sen kom Nicole tjugo i sex. Filmen var skit bra, haha, nä men de var ju så söta! Seriöst helt nerkärad i Alvin och gänget! Och så var det ju tjejer med också vilket gjorde det extra gulligt! Det var 50% på allt på Akademie bokhandeln så jag köpte en skrivbok att ha som riddagbok, ska göra ett kollage att ha som framsida (:
Sen tog vi tunnelbanan hem till Nicole och var där ett tag, kollade på film och åt lite sen kom mamsen och hämtade mig vid halv elva .

Imorgon fyller jag år, usch fy och blä! A ja, i år firas (men det ska inte bli så mycket firande) födelesedagen med bästaste tjejerna, inget stall för mig imorgon vilket är skönt eftersom det är så himla kallt...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0