Hoppträning 2

Det gick även igår jätte bra på hoppningen! Det var lite mer bana och hoppade 90cm då, 1m på muren. Såklart tog Tusse fram alla titthinder men det gjorde ingenting, så himla glad att London inte är tittig!
Vi började på ett räcke (c.a 70cm) som vi travhoppade och sedan hoppade vi serier med ett galoppsprång mellan och sedan blev det lite längre linjer. London hoppade alldeles underbart och Tusse undrade vad jag hade gett honom (dvs om han var dopad) och då fick jag såklart världens skrattattack, haha!
Sedan hoppade vi då hela banan (8 hinder varav två 'kombinationer'), fick ett stopp på tredje hindret för att vi kom jätte fel men det tyckte Tusse att jag helt skulle strunta i. Ett stopp, vad gör det när allt annars var som en dröm?! Nu känns det som att vi kommer få en bra start på tävlingssäsongen, Stäket får bli lite av en uppvärmningstävling och sedan sätter vi fart på allvar några veckor senare (:
JAG ÄLSKAR DIG LONDON!

Saras sambo, som är fotograf, var där och fotade så bilder kommer när jag fått dem, så ni får tyvärr vänta lite men det kommer :'>

Idag är planen att rida ut tillsammans med Martina och Elton men först ska jag packa ihop alla mina saker eftersom mitt rum nu ska bli lite av ett renoveringsprojekt, eller ja, vi ska måla om och fixa lite annat så jag ska flytta in i lillebrorsans tv-rum på nedervåningen istället ;p
Det är iskallt ute så hoppas verkligen att det går att rida ut!
Nu sitter jag och tittar på So you think you can dance, har vart på lillebrorsan öppet hus på skolan och ska väl äta någon liten lunch efter att jag packat.

Jag ska verkligen försöka bli bättre på att uppdatera, har vart lite dålig med det på senaste tiden men jag lovar att bättra mig, mer bilder ska det också bli. Ska försöka dra med mig kameran idag eller imorgon, vi får helt enkelt se.

Och söta läsare, glöm för tusan inte att kommentera!
Ställ jätte gärna frågor om mig eller London, eller något annat ni undrar över, så att jag får något att skriva om! Alla tips är välkomna och även kritik!

Kram, Tove



Kommentarer
Sofia

Weei vad kuuul :D

2010-01-30 @ 10:44:51
URL: http://sofjaoh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0