Halvsjuk..?

Hejhej!
Jag känner mig lite små sjuk just nu, antagligen feber på G men hoppas verkligen inte det, London fick tyvärr vila idag, kände mig verkligen inte tillräckligt frisk för att rida och nu sitter jag här och fryser trotts att jag vart inne ett bra tag.
Igår var det hoppträning, var alldeles för trött för att överhuvudtaget sätta på datan igår så kan ju göra en liten sammanfattning; till en början gick det super bra, hoppade allt utan att tveka men sen kom det till kombinationer och han är lite för kräsen när det gäller avståndet så det gick väl sådär... Men känner mig ändå nöjd, nu får vi se till att hoppträna regelbundet så vi är redo inför tävlingssäsongen!

Nu vet ni i alla fall att jag lever!


Tycker det här shabraket är riktigt snyggt,
måste köpas!


Kommentarer
Nicki

snyggg sadel :) ;)

2010-01-17 @ 18:52:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0