Hallo

Hejhej!
Även idag har jag varit himla glad trotts att skolan vart trååkig. Efter skolan (träslöjd sista lektionen) kom pappa och hämtade mig och så åkte vi till stallet för att ta in alla hästarna (hade bytt intags-dag med haje eftersom lillbrorsan skulle opereras), gick fort att ta in hästarna eftersom världens sötaste Sofia hjälpte till <3
Sedan fixade vi till London och sedan red jag en kortis på ridbanan barbacka... Gick bra (: Fin powni.
Har inte så mycket att skriva om, har precis duschat och ätit och ska ut med Sarah om en stund.

Kram, Tove


Arne ligger och myser på Boyens rumpa (Våren 09)



Kommentarer
Emma

hehe, vad ful anre va (a)

Arne <3 Boyen

2010-01-26 @ 21:40:32
URL: http://twiiist.blogg.se/
micaela

åååh arne, honom saknar jag :(<3

2010-01-30 @ 20:30:14
URL: http://micaelapicaela.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0