Film och foto

Hejhej!
Mamma och jag hyrde en film på vägen hem från stallet och den var faktiskt jätte bra, lite udda men bra :'>
Sen har jag bara slappat, läst lite och kollat på tv. Har även testat lite funktioner på kameran och tror att jag hittat en som skulle funka super i ridhuset!

Filmen, Sunshine Cleaning


Veckans ridschema:
Måndag: Promenad (Vila)
Tisdag: Dressyrlektion för Gun
Onsdag: Hoppträning för Lisen
Torsdag: ?
Fredag: ?
Lördag: Klättring, uteritt.
Söndag: Uteritt.

Ni läsare har blivit dåliga på att kommentera och jag känner att jag börjar tappa lusten att blogga då, så snälla söta läsare, kommentera!
Har inte så mycket att skriva om längre, förutom det jag gör dagligen. Skulle vara jätte gulligt om ni ville komma med tips, ställa frågor eller liknande, vill verkligen ha tillbaka min blogglust igen!




Kommentarer
Nicki

roligt shema :)

2010-01-17 @ 18:45:02
Martina

Ska du rida första eller andra gruppen på hoppningen? :) Jag är med i andra! ^^

2010-01-17 @ 20:47:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0