Dålig dag...

Hejhej!
Första dagen i skolan idag och se, jag överlevde! Känner mig väldigt duktig, men blev lite sur på våra lärare, ska ta det från början. Jag + mina klasskompisar var i skolan till nio då vi egentligen skulle börja, läraren vi skulle ha var sjuk så vi tänkte att vi hade en vikarie som inte visste vart vi skulle vara eller när vi började eftersom läraren aldrig kom men sen en halvtimme senare visade det sig att vi hade schemaändring och egentligen inte skulle börja förrän tio men då sluta tjugo i fyra ist för tjugo i tre. Så jag blev jätte sur, både för att vi inte hade fått veta det (vi hade ju kunnat sova en timme längre!!) och för att eftersom vi har intag måste jag vara i stallet senast halv fyra... Men jag strejkade och vägrade gå på sista lektionen (den som var flyttad från morgonen till eftermiddagen) och åkte då istället för stallet, tåget var i tid (nästa dåliga sak) och sedan när jag kom till uppl. väsby så kom inte piss bussen (kom dit tio min innan den skulle åka) och då tänkte jag att den kanske bara var försenad eller något så jag stod där och väntade i kylan (får räkna med att kanske vara sjuk imorgon då...) och ja, jag frös verkligen, stod ute i 50 min innan bussen kom >.O Sen väl i stallet så bytte jag om, mockade medan mamma gjorde iordning för intaget och sen tog vi in alla små sötis hästarna.
Gick bra att ta in alla, bytte täcken, fixade Londons mat och sedan åkte vi hem... Vila för pållen idag.

Så här ser veckan schema ut, kan förekomma en del ändringar sen..
Måndag: Vila
Tisdag: Dressyr
Onsdag: Hoppning
Torsdag: Uteritt (hoppas att ngn hänger på)
Fredag: Dressyr
Lördag: Löshoppning
Söndag: Uteritt



Kommentarer
Lollo, JUST NU TÄVLING PÅ BLOGGEN, SPONSRAD AV GRAND-PRIX

Hej! Du är med bland finalisterna i veckans blogg. Så nu är det bara att samla röster! :)

2010-01-11 @ 22:54:40
URL: http://westerngirl.devote.se
N

Superfin blogg, allt bra? :)

2010-01-12 @ 07:51:02
URL: http://blackijacki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0