Dagens ridpass

Hejhej! Skolan idag var som vanligt, inga schemaändringar idag som tur var! Efteråt åkte jag till stallet, tåg o buss matchade bra idag så det var skönt, fixade allt när jag kom till stallet och tog in London, gjorde iordning honom och begav mig sedan ner till ridhuset för att rida (tråk) dressyr. Han var lite seg men gick för övrigt som en gud! Stadig form hela tiden, hängde lite i vänsterhanden men annars super! Me love pownin <3 Så riktigt nöjd, gjorde inget speciellt egentligen utan lite lätt lösgörande bara. Sedan red jag Blaize, även henne i ridhuset, endast skritt och trav då hon inte är helt igångsatt efter sin vintervila. Hon var pigg och framåt, trevlig!
Blaize ska slutmätas på fredag, hoppas hon håller sig inom c-ponny måttet nu då så att Mickis kan börja tävla högre klasser!

Inga bilder idag då jag inte har några på den här datan, nu blir det middag för min del!



Kommentarer
Faster Anna

HEj Tove!

Kul att läsa din blogg o se alla fina bilder på London och dig. Du är bra på att skriva och flitig vid datorn!! Ha det bra,

Hälsningar

Anna

2010-01-13 @ 14:14:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0