Vilse

Hejhej!
Har precis ätit lite lunch/middag, kom hem från stallet för sådär 30 min sedan.
Red som sagt ut tsm med Amanda och Orcus, först nere på slingan med mycket jobb i djup snö och en hel del galopp (: London kändes jätte lugn och fin i galoppen men i slutet taggade han till lite mer men höll sig ändå. Sedan begav vi oss upp i skogen, meningen att vi skulle rida bilrundan men smart som man är så lyckas man ju rida vilse -.-' Till att börja med så red vi ju rätt men sen kom vi fel av någon anledning, det var som om stigen bara försvann. Och så var det ju vitt överallt. Jag lät London visa vägen (tänkte att han skulle hitta) men han virrade upp för någon backe och sedan var det en stor gran i vägen så vi fick rida tillbaka ner för den och sedan red vi tillbaka på samma stig som vi kom ifrån. Jag är jätte dålig på att hitta i skogen, annars brukar det gå helt okej när jag ska leta reda på någon plats ;p Fast jag kommer ihåg en gång i tvåan när jag och en kompis skulle dela ut inbjudningskort, då gick vi vilse och mina föräldrar fick komma och hämta oss, haha! Och jag skrattade såklart väldigt mycket, ett gott skratt förlänger livet ;)
När vi kommit tillbaka släppte vi ut pownisarna och sedan var det dags för stallmöte i klubbis, fick jätte god kaka och sedan åkte mamma (som kommit till mötet) hem.
Ska väl göra mig iordning och sedan åka till Vällingby för att möta Zoe.
Fotade lite med mobilen när vi var ute och red så fixar det sen (:

Har fått önskemål om att lägga upp ngt ur min bok sen, ska göra det men inte just nu (:

Kram, Tove


 Min sötnos <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0