Ridpass+Bilder

Mamma skjutsade mig till stallet där jag träffade Sofia som var super gullig och hjälpte mig, o fotade :D
Vi fixade allt innan vi tog in Herr Galen (han har överdrivet många smeknamn, jag vet) och borstade honom lite snabbt innan vi drog på ett shabrak, lindade frambenen och tränsade. Blev ett lite lätt pass barbacka på ridbanan bara medan Sofia fotade. Kände mig inte alls taggad så red inte speciellt ordentligt eller så utan blev mest enkelt i alla gångarter. Sedan diskuterade vi kommande helg + tävling och lite sådär, skönt att ha någon med sig!
London har fått skav typ överallt ;/ Av pannbandet, nosgrimman, täcket, shabraket... Det är inte alls kul! Nosgrimman är enkelt att rida utan men han kan inte gå utan täcke. Som tur var är ingen av skaven speciellt stora eller så men ja.. Nu ska han inte gå med nosgrimma alls den här veckan så att vi kan ha det på Söndag ;)




1-7. London
8. Londons skavsår av nosgrimman (bara ena)
9. London <3
10. Sofia myser med London ;p 11. Sofia leker med ridspöet ;)
Kommentera gärna :D

Hoppas ni alla haft en riktigt bra alla hjärtans dag och att ni mår bra!
Kram, Tove



Kommentarer
Emma

fina london, som Emma snart ska få träffa :D

2010-02-14 @ 20:01:20
URL: http://twiiiist.blogg.se/
Sofia

Haha, är man snyggast eller ? :P Jag tror nog det ;)

2010-02-14 @ 20:10:13
URL: http://sofjaoh.blogg.se/
Anonym

Vilken otroligt fin blogg :D Älskar headern! :) Ska vi sölja varann med Bloglovin'? :D

2010-02-14 @ 23:54:51
Mina

Hoppsan, namn försvann ^^ Det var jag som skickade kommentaren ovan :)

2010-02-14 @ 23:55:21
URL: http://femgangare.blogg.se/
Mina

Tusen, tusen tack :D Följer dig nu :D

Måste säga att uppbyggnade av din header är så cool, och citatet om ston = sant, så sant x'D Har ju sto själv, så jag vet hur det är ibland x''D

2010-02-15 @ 12:28:26
URL: http://femgangare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0