Hoppträning nästa

Det blir hoppning idag i alla fall, får nog se till att ta det lite lugnt. Skulle verkligen inte passa att vara sjuk nu.
Har inte gjort mycket alls sen jag kom hem, mest slappat, tittat lite på tv, läst och börjat skriva på svenskauppsatsen. Nu har jag dessutom finslipat lite på hur tävlingssäsongen ser ut för min del, är tyvärr inte så många tävlingar i Stockholmsområdet under mars... Men jag ska i alla fall hålla utkik!
Har ett litet dilemma när det gäller tävlingar andra helgen i April, kan inte bestämma om jag ska vara med på Väsbys eller Sollentunas. Har ni läsare några åsikter om de ridklubbarna? Sollentuna har jag ju trotts allt ridit på men Väsby ligger närmare... Hör gärna er läsares åsikter :)
Vad tycker ni mest om att göra? Tävla på lördagen eller på söndagen? Vill ni ha sovmorgon innan och ha tid att fixa allt eller vill ni sova ut efter? Kommentera vad ni tycker :D
Ska försöka få mamma att filma/fota lite på hoppningen idag, hoppas hon gör det (a)


 London & jag mellan klasserna på Sollentunas lokala i höstas, regnigt väder ;p



Kommentarer
Anonym

Jag tycker det är bättre att tävla på lördagen ;)

2010-02-10 @ 15:45:39
Martina

Jag sitter där i valet och kvalet jag med, vet inte vilken jag ska åka till. Sollentuna har jag inte så mycket koll på, hur är deras ridhus?

2010-02-10 @ 22:17:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0