Torsdag

Efter skolan åkte jag till sjukgymasten och sedan hämtade vi upp Alex och åkte till stallet :)
Segade lite där och gjorde Alex sällskap.
Red sedan i ridhuset när allt var fixat. London var lite loj och ville inte riktigt lyssna, men i slutet gick det i alla fall bra. Jobbade mest normalt på volterna och på fyrkantsspåret. Var inga lektioner så kunde rida över hela banan vilket var skönt :) I galoppen ville han inte riktigt lyssna på tygeltagen i början men till slut gick det bra. Lade ner honom i låg form i slutet och skrittade av. Släckte ner ridhuset efter mig och sedan ryktade jag ponnyn ordentligt :) Pratade även en del med Jojjo och Frida samt diskuterade lite tävlingstaktik. Som det ser ut nu blir det nog Skepptuna (Pay and jump:en) den 14/3 för det ser ut som om X-file och London kommer kunna åka tillsammans då, hoppas det så vi inte behöver hyra eget släp.
Imorgon blir det inget stall med mig, Martina lånar London och rider ut med en kompis. Skönt för mig med lite hästledigt, blir mycket stall under lovet men det har jag inget emot :)
Ska höra med Martina om hon har lust att blogga här efter att ha ridit min lilla busponny imorgon. Så Martina, om du läser det här får du gärna messa vad du tycker :D
Imorgon kväll ska nog jag och Alex hitta på något också.

Kram, Tove

Min sötnos <3


Kommentarer
Martina

Har inget batteri på telefonen så jag kommenterar hoppas du ser det här ;D



Men LÄTT, jag kan prova blogga :D Kul! :D

2010-02-25 @ 22:21:30
Fille

gud så söt han är :D jättefin bild !

2010-02-28 @ 10:49:10
URL: http://teamcc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0