Tävling

Av två anledningar har jag bestämt mig för att ha en Veckans blogg tävling :D
- För att locka hit fler läsare/besökare
- För att jag älskar att läsa andras bloggar, man lär sig mycket och får inspiration!

Kraven jag har på din blogg om du vill vara med och tävla är:
- Den ska vara hästrelaterad, behöver absolut inte handla bara om hästar men åtminstone lite.
- Du ska uppdatera regelbundet, en aktiv blogg har såklart större chans.

Det du ska göra för att vara med och tävla är:
- Kommentera det här inlägget, skriva att du vill vara med.
- Lägga in bilden nedan på din blogg
- Länka till min blogg/lägga in länk i bilden

Tävlingen kommer avgöras varje måndag, jag kommer att länka till den personens blogg, skriva en lättare motivering och sådär (: Du kan börja anmäla dig redan nu, sista anmälningsdag för första omgången är 12 februari (på fredag) och efter det anmäls du automatiskt till andra omgången. Har du inte vunnit första så har du fortfarande en chans att vinna andra osv. Det är endast jag som dömer så det är inget som handlar om röstning eller liknande, i slutet av varje månad kommer det vara en final där de fyra (ev fem) vinnarna kan få en chans att bli månadens blogg, lite finslipning krävs på den idén förstås ;p
Hoppas det här kommer vara uppskattat :D


 Tyckte att jag valde en härlig bild :)



Kommentarer
Emma

jag vill vara me :)

2010-02-08 @ 21:32:17
URL: http://twiiiist.blogg.se/
Tina - Born "Bornis" Late

Svar: Tack så jättemkt :D

Gillar din header :)

2010-02-09 @ 02:29:27
URL: http://bornlate.blogg.se/
Fabbi

sv: Gud va kul att det går bra för er oxå! Ja, hoppas det blir ett bra år :D

2010-02-09 @ 16:57:08
URL: http://faabbii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0