Sportlov!

Slutade tidigt idag, 13.30. Engelskan var inställd :) Så nu har jag sportlov, tjoho!
Ska bli riktigt skönt att få vara ledig och jag har planerat en hel del saker jag vill hinna med, och fota hur mycket som helst vill jag också göra :D
Jag funderar också på att försöka tolka efter London, det skulle vara en upplevelse!
Eftermiddagen ska jag tillbringa i soffan framför tvn och bara slappa, riktigt skönt! Sedan ikväll ska Alex och jag hitta på något, I guess.
Martina gästbloggar senare idag också :)

Ha en bra fredag och en fortsatt bra helg!
Kram, Tove


Foto: Rebecka Jensen



Kommentarer
Sabina Borenius- Satsningen som juniorrtyttare- Bloggen med allt för dig och din häst!

Sv: Ja , tycker att det var jättebra :) Vad roligt, ska absolut säga till om jag ska tävla där! :D

2010-02-26 @ 15:36:03
URL: http://ronda.blogg.se/
Hanna

Vad för kamera fotar du med ? :)

2010-02-26 @ 18:23:00
URL: http://hannasfoto.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0