SO

Sitter i skolan just nu och har SO. Vi är redan klara med vårt arbete så vi har fri datatid ;)
Jag passar på och kikar lite på Ponnyakuten men bilden vill inte riktigt funka ;/ Så får väl se klart när jag kommer hem ;p
Verkar ju fortfarande vara kaos bland pendeltågen så håller tummarna för att det ska gå hyfsat i eftermiddag ;P
Jag är sugen på att byta ut designen här på bloggen, vad tycker ni om det? Eller vill ni att jag ska ha kvar den jag har nu? Kommer inte ske förrän kanske om en vecka iaf eftersom jag vill göra riktigt ordentligt, plus att jag ska passa på att fota en massa nästa vecka när det är sportlov ;) Kommentera :D

Blev väldigt kort men vi hörs ikväll ;)
Kram, Tove

Jag tillsammans med Shagelle och Nikita sommaren 08 :)
Saknar sommar!


Bilden är länkad ;)



Kommentarer
Anna

TOVE du måste fixa min blogg idag, jag har gjort en header som jag ksa ha sålänge & jag vill ha vit bakgrund, braaaaaa då fixar du det :)



btw vet inte om jag ska ha kvar min gamla, http://buuwsig.blogg.se eller om jag ska byta till http://kneppis.blogspot.com

eftersom blogg.se krånglar så mycket, va tyckeru? aja haha hörs på msn sen, du måste fixa den :O <3

2010-02-24 @ 14:24:55
URL: http://buuwsig.blogg.se/
soffan

hejhej... jag tkr att du ska ha brunorange som du sa förut ;) det kmr nog bli snyggt ;)

2010-02-24 @ 17:52:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0