Snökaos

Som rubriken lyder så är det riktigt snökaos här i stockholm! Jag tillbringade två timmar med att vänta på tåget eftersom hälften av tågen var inställda och resten var väldigt försenade. Men till slut kom jag fram till stallet, Maria (hovslagaren) hade gjort illa axeln så det blev ingen skoning men jag tror att London klarar sig ett tag till. Mockade och tog sedan in den lilla ponnyn, han fick mumsa lite hö och sedan gick vi ner till ridhuset. efter en stund fick jag ridhuset för mig själv, satte på musik då och tragglade lite dressyr. Provade att göra framdelsvändningar och det gick betydligt mycket bättre idag, han gjorde precis som han skulle utan att böja halsen, tjoho! Galopparbetet gick också bra och i slutet fick han sträcka ut halsen lite i riktigt låg form, travade sedan av och skrittade upp till stallet, red c.a 45 min.
Sedan fixade jag fodret och varmvatten och fotade lite på hästarna.
Vid sex kom Alex och Sanny, och Sanny var verkligen dunder super söt!
Nu ska vi äta middag, hamburgare, och sedan fika för pappa fyller år idag, Grattis!

Ha en bra kväll.
Kram,
Tove

Sweet Sanny. Lite dålig bild men kommer bättre sen ;)


Kommentarer
N

SV: Jo, tävlar ganska mkt. Du? :)

2010-02-19 @ 21:45:12
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Kristina Warg

Läs min blogg: http://kristinawarg.blogg.se :D

2010-02-21 @ 22:55:10
URL: http://kristinawarg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0