Snö..

Varför kommer det bara mer och mer snö?! Nu tycker jag att det räcker, de får ju liksom köra runt och lasta bort snö för att det är så mycket.. Min åsikt är att det borde bli sådär 15-20plus på en gång, dvs. allt smälter och torkar så slipper vi all leran (möjligtvis ngn dag). Men det är bara fantasier, haha.
Idag rider ju som sagt Sofia så jag har en liten hemmadag för mig själv vilket jag inte haft på riktigt länge!
Planerna för imorgon är ett dressyrpass i ridhuset, ska jobba mycket med punktridning utan stigbyglar vilket känns som den ultimata dressyrövningen just nu för oss båda, kommer nog åka till stallet lite senare också och inte direkt efter skolan. Ska ju ändå rida i ridhuset så då spelar det väl ingen roll.
Har faktiskt hittat en jätte söt bild på mig när jag var sådär 3(?) år och rider på Akalla by, så himla söt! Ska se till att få den inskannad i datan så snart som möjligt (:

Är det några av er läsare som skulle vilja att jag skriver ett inlägg om hur min och Londons utrustning ser ut under träning och tävling? Behöver något att skriva om och tar då gärna emot synpunkter från er läsare! :D

Kram, Tove



Kommentarer
Lollo

Hej Tove! Fin blogg du har, jag blir inspirerad att börja blogga igen ;) Roligt att läsa om dina äventyr m london, älskar namnet: londoninmyheart :) Fina bilder på ulmus o phoebe, hoppas d e ok om jag kopierar den? kramar!

2010-02-04 @ 18:27:47
Sofia

Ja det vill vi se! det är kul att se hur du ser ut på tävvlingsbanorna :D

2010-02-04 @ 18:35:03
URL: http://sofjaoh.blogg.se/
julia

lägg ut dina böcker! Skulle vara jätteintressant att läsa!

2010-02-05 @ 17:43:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0