Ponnyakuten

Jag borde nog ha sökt till Ponnyakuten med London, haha! Alla är livrädda för honom, tro det eller ej, men i boxen ser det jämt ut som om han ska attackera. Han ser verkligen riktigt farlig ut men konstigt nog så gör han aldrig någonting, han är egentligen världens snällaste! Det är som om han vill skrämma folk... Skum ponny verkligen.
Så jag borde ha sökt. Ett till problem som jag har haft med London är att han blivit lite rädd och stressad i hoppningen vilket inte har varit speciellt bra, men nu är han som en helt annan häst (se bara Tusses kommentar!).
Har ni några problem med era ponniesar/hästar?
Alla ponnyer var ju tjocka, jag har motsattsen på London, han är ofta för smal!
Jag känner mig ännu mer taggad att åka iväg och tävla när jag ser det programmet, varför vet jag inte men så är det ;p

Ha det bra!


Kommentarer
N

SV: Hahaha, ponnyakuten i roligt men vissa är så mesiga att det är dom som är problemet. Inte hästen ;)

Ha en fin dag :)

2010-02-16 @ 10:17:33
URL: http://blackijacki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0