Onsdag

Det känns inte som att det är onsdag... Konstigt..
Kom faktiskt fram till stallet i tid :D Så fixade höet innan jag tog in min lilla sötnos, som såklart välkomnar en med att trycka upp mulen mot mitt ansikte. Knasig ponny (a)
Sanna kom och började massera, jag måste säga att London är en ponny med överdrivet mycket åsikter. Men så länge han inte springer runt (vilket han gjorde de första gångerna) under massagen så går det ju bra. Han kör på "Headbangin'" istället, och jag menar bokstavligen! Vi funderar så ofta på om han inte borde bli yr...
Men massagen gick bra, var lite spänd i nacken och över manken men det trodde hon var träningsvärk, och rumpan är ju det som är skönast ;)
Skrittade sedan ut tillsammans med Linda & Orcus efteråt, blev i djup snö eftersom det knappt finns någonstans där det inte är djup snö. Suck.
Fick skjuts hem av Anna vilket var tur, annars skulle jag nog inte vara hemma på ett bra tag.
Kommer mer uppdatering ikväll, så vi hörs ;)
Kram, Tove


 Framridningen, Stäket :)



Kommentarer
Elin

haha headbanga vid massage..

Lustig ponny, undra hur det kommer sig att han gör så =)

2010-02-25 @ 12:22:40
URL: http://emblaoalte.bloggagratis.se
Elin

haha postade med hundarnas blogg adress såg jag var inte riktigt meningen.. :P

Så det ska vara karisma och inte emblaoalte =)

2010-02-25 @ 12:27:14
URL: http://karisma.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0