Nöjd ryttare och ponny

Herregud vad jag är nöjd med min ponny! Ett stopp på fyra hoppträningar, hur mkt bättre kan det bli?!
Hoppträningen började iaf med en liten studsserie (små sockerbitar) på ena kortsidan och sedan räcke-oxer på ena långsidan. På andra långsidan var det tre-studs och sedan en oxer, och ett räcke snett igenom. (Skiss kommer).
Hoppade lite vingligt i början och snubblade till lite i galoppen men hoppade sedan jätte fint! Hoppade banan på 90cm, ngt enstaka på 1m. Jätte nöjd!
Känner mig riktigt taggad inför stäket så hoppas att det går bra, två helger kvar nu :D
Jag ska bli lite duktigare på att lägga in bilder, jag lovar!

Kram, Tove



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0