Lite små tråkigt...

Har egentligen inget alls att skriva om nu, dagen har varit totalt händelselös eftersom jag bara varit hemma, tittat på tv och vilat. Mår lite bättre nu men går fortfarande på alvedon och den gör väl antagligen att jag mår bättre också... Lillbrorsan kom hem vid tre och har sedan dess spelat Wii, så jag får inte titta på tv i vardagsrummet, sitter istället här inne och tittar på tv och fixar lite bilder i Photoshop :)
Har fixat klart Emmas blogg nu och gjorde två animationer till henne på samma gång.
Och så har jag en fråga till er läsare!
Hur brukar ni lägga upp er ridning dagen innan en tävling och vad brukar ni fixa? Smörjer ni alltid utrustningen och packar ihop allt dagen innan eller gör ni det samma dag? Kommentera!
Videon från hoppträningen ville inte funka förut men nu gör den det så titta ;)

Bjuder på lite saker jag gjort i Photoshop (bara enkla grejer):
Alla bilder fotade av mig (förutom tävlingsbilderna i slutet på Cassandra)

R.I.P
Himnas Cassandra
- 1998 -
Hagens O'chief - Blue chief


 Marianne & Ida Hogman



Kommentarer
Warnmark -Vinn strumpor från Equiline -bloggen för dig & din häst

Sv; Tack :D

2010-02-11 @ 19:29:16
URL: http://warnmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0