I skolan

Hejhej!
Sitter just nu i skolbiblioteket. Ska få skjuts till stallet av mamma så väntar på att hon ska sluta jobba ;p Det är ju typ halvt kaos bland tågen nu så det känns säkrare att åka bil.
Blir nog lite lättare dressyr idag, i ridhuset, lite övergångar antagligen eftersom det är det som är lättast att träna när det blir lite trångt.
Jag ska försöka göra en uppdatering av alla planerade tävlingar när jag kommer hem ikväll men får se om det blir av, har fortfarande inte bestämt mig om det blir Sollentuna eller Väsby och det dumma är att mamma ska åka till Barcelona den helgen så då måste lillebrorsan ta vägen någonstans... Blir nog lättast isf att välja Sollentuna, de har dessutom bättre 'ordning', eftersom vi bor 500m därifrån. Ska försöka besluta sen i alla fall...
Ska diskutera Pay and Jump:en med pappa ikväll också, hoppas på att kunna åka. Skönt att komma iväg på någon liten 'skoj' tävling innan allt annat. ;)
Ha en fortsatt bra dag!
Kram, Tove

Finns det något ni tycker jag ska skriva om? Något ni vill veta? Kommentera :D



Kommentarer
Martina

Åk till sollentuna, för det ska förmodligen jag och Elton också göra :D :D :D ÅK DIIIT! :D :D

2010-02-23 @ 16:02:09
Mina

Vilken LYX med ridhus :D :D

2010-02-23 @ 18:24:50
URL: http://femgangare.blogg.se/
Amanda

Mer bilder :D

2010-02-23 @ 20:14:56
URL: http://manddaaa.blogg.se/
Emma

sv; haha, om jag ens själv har råd ^^

2010-02-23 @ 20:34:42
URL: http://twiiiist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0