Hemma idag igen...

Som jag skrev så mådde jag verkligen piss under hoppträningen igår så det kändes inte alls bra, borde nog inte ha gett mig in på det men gjort är gjort. Så det blev att vara hemma idag också, tror att jag har feber men är inte säker. Tempen funkar inte -.-' Sofia har London idag vilket vi redan hade planerat så riktigt skönt att jag slipper åka dit...
Lovade er video från hoppträningen så har klippt ihop en...
Ställ frågor i frågestunden :)
Haha, hittade ingen bra låt till videon men den fick duga, mamma filmade mest i början så blev inte så mycket 'hopp' med i videon men det var nog bara bra eftersom jag bara började må sämre och sämre och antagligen red sämre också ;) Filmad med vår digitalkamera så inge vidare bild ;p
Kommentera gärna :D




Kommentarer
Veronica

Svar: Tack så mycket! Vad roligt att höra :) Du har själv en väldigt fin blogg!

2010-02-11 @ 16:31:29
URL: http://veronicasroka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0