Hemma i snökaoset

Till att börja med så kan jag säga att Sofia har döpt om London... Han heter oficiellt Urban nu, enligt henne.
Jag red lite kort dressyr i ridhuset, var själv där så dunkade musik samtidigt :P Han kändes skit fin i galoppen, lyssnade bra och gick fint :)
Hoppas verkligen att vi kommer iväg imorgon! Vill inte att det ska vara snö kaos, jag vill tävla! Har lite ångest, alla jag känner har strukit sig men jag vill komma iväg, vill ju tävla nu och sen är det inga tävlingar förrän i mitten av april. Har ingen lust att vänta så länge ...
Men nu får vi alla hålla tummarna!
Vi flätade iaf London och han såg ut som en tönt xD Men blir nog snyggare när vi gör flätorna imorgon ;)

Sofia och jag ska väl kolla på Fame och slappa lite.
Ska försöka mobilblogga något imorgon från tävlingen, om vi nu kommer iväg.

Kram, Tove

London ser halvt galen ut när han får massage o.o



Kommentarer
Matilda

fin polle du har :D

2010-02-20 @ 22:06:43
URL: http://ridehorse.blogg.se/
SOFIA!

tack desamma, själv är jag lite less på min blogg.. hehe ;p

fin häst :)

2010-02-21 @ 02:35:52
URL: http://sofiaopatricia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0