hemma

Det blev en kort skoldag för mig idag, känner mig inte alls frisk. Ont i halsen och har en känsla av att jag håller på att få feber. Har verkligen ingen lust att bli sjuk nu så just nu går jag på alvedon. Får inte hoppa ikväll om jag mår dåligt men vill ju verkligen så får se.
Slänger in Hiss/Diss nu när jag ändå håller på :)

Tävlingssäsongen börjar snart!
Jag längtar verkligen efter att få tävla igen. Känner mig jätte taggad nu när det har börjat gå så bra på träningarna också :)

På väg mot 'ljusare tider'!
Jag vill kunna rida ut i ljus även efter skolan, inte bara på helgen, och nu börjar jag märka hur det blir ljusare längre och längre under dagarna. Keep on :)

Snön!
Som sagt så älskar jag att galoppera i virvlande snö! Dessutom är det väldigt bra för hästarna!

Snön!
Jo, jag måste tyvärr dissa snön också. Nu när tävlingssäsongen börjar blir det riktigt jobbigt med snön, både på vägarna och på tävlingsplatsen. Nu behöver det verkligen inte komma mer snö!

Trängsel i ridhuset!
Jag står i ett stall med 35 hästar och nu när det är kallt/snöigt så vill ju alla rida i ridhuset. Det blir helt enkelt trångt.

Vad tycker ni om alla snö som har kommit?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0